KALLELSE TILL SCOUTKÅRENS ÅRSMÖTE

På årsmötet granskas verksamheten under 2020 och det beslutas om verksamhetens inriktning
under 2020. Ledamöter till kårstyrelsen väljs, årsavgiften för 2021/2022 beslutas, samt att
inkomna frågor från styrelse och medlemmar behandlas.
Inkomna förslag (motioner) ska var styrelsen tillhanda senast 30 januari 2021.

Plats: Scoutkårens server på Discord

En handfull personer ur styrelsen sitter i scoutlokalen
Tid: Söndag den 21 februari 2020 kl. 18.00

Utifrån gällande restriktioner måste vi genomföra mötet via videokonferens.För att delta behöver du installera appen Discord på din smarta mobil eller programmet med samma namn på PC eller Mac.

Sök i din appbutik eller på nätet för instruktioner hur du installerar och gör ett konto.
När du installerat appen/programmet kan du klicka på länken ovan för att ansluta.

För att se att allt fungerar rekommenderar vi att man kopplar upp sig i god tid innan mötet.

Kårsekreterare Johan Thelander finns tillgänglig från kl 15.00 samma dag för teknisk support.

Han nås på johan@thelander-net.org och 0705541391.

När mötet väl kör igång kan vi inte hjälpa till med att få tekniken att fungera.

Styrelsens förslag till verksamhetsberättelse och bokslut publiceras här på kårens hemsida två veckor innan årsmötet.

Frågor om verksamhetsberättelse och bokslutet avhandlas under mötet.

ALLA MEDLEMMAR ÄR VÄLKOMNA!

KÅRSTYRELSEN gm
Johan Thelander (Sekr)